Reklamacija proizvoda
Ukoliko niste zadovoljni proizvodom koji ste kupili u našoj onlajn prodavnici ili on nije neispravan, kontaktirajte nas na sledeći način:
Pošaljite nam informacije sa brojem porudžbine ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije putem imejla na websrbija@sarafashion.mk,telefonom +381 60 4055858 ili putem društvenih mreža.
Na osnovu opisa vaše žalbe, odgovorićemo vam sa informacijama o:
- da li se proizvod može zameniti za novi
- da li se proizvod može vratiti
- da li se može pronaći drugačije rešenje problema
U slučaju da se proizvod može zameniti za novi i kada se sredstva za proizvod mogu vratiti, šaljemo kurirsku službu na vašu adresu koja preuzima reklamirani proizvod i vraća ga u naše skladište. Kada nam proizvod stigne nazad, poslaćemo vam obaveštenje o povraćaju novca ili vam poslati novi proizvod za zamenu. Povraćaj ili zamena za novi proizvod biće izvršena u roku od 15 dana, u suprotnom nas kontaktirajte telefonom ili e-poštom.
Referentni zahtev za štetu tokom transporta
Važno je prijaviti sva oštećenja tokom transporta, vidljiva na pakovanju proizvoda koje je isporučila kurirska služba. Kupac je dužan da prijavi sva oštećenja tokom transporta u roku od 24 sata od prijema porudžbine.
Ako primetite oštećenje, nemojte potpisivati pošiljku i zamolite kurira da sačeka dok ne proverite da li je oštećenje ambalaže prouzrokovalo oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova.
Ako proizvod nije oštećen i svi delovi su numerisani, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacija za pogrešnu pošiljku ili pogrešne proizvode
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije utvrdili ste da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili su podaci na računu netačni, pozovite nas na +381 60 4055858 najkasnije u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke ili pošaljite imejl sa vašim podacima (ime, prezime, telefon) na imejl websrbija@sarafashion.mk i opišite problem koji imate.
Ili preuzmite obrazac za reklamaciju na kraju ovog teksta, popunite ga i pošaljite na našu adresu zajedno sa proizvodom. Odgovorićemo vam elektronski (e-poštom) u najkraćem mogućem roku, potvrđujući prijem žalbe i obaveštavajući vas o daljim postupcima.
Rok za odgovor na žalbu je 8 dana, a za rešavanje prigovora je 15 dana od trenutka podnošenja.
Preuzmite obrazac za žalbu OVDE.